MIJN WERKT MIJN XEROX-PRINTER NIET?

Printers zijn een van de meest essentiële items in een kantoorruimte geworden. U hebt het nodig voor elk klein werkje, van het afdrukken van de bestanden tot het kopiëren, scannen en faxen ervan. Ja, de printers die we tegenwoordig gebruiken, zijn laserprinters en ze zijn een alles-in-één soort ding. Ze zijn niet alleen bedoeld voor het afdrukken van papier, maar kunnen ook het werk doen van een faxapparaat, een kopieerapparaat en een scanner. Dat is de belangrijkste reden waarom ze zo belangrijk zijn geworden in een organisatie - als je geen printer hebt, zal het werk niet rondlopen.

Aangezien ons dagelijks leven zo afhankelijk is geworden van een printer, kan dat, als ze niet werken, zonder meer het meest vervelende zijn. Uw workflow stopt, u ​​kunt niet meer met uw klanten communiceren en, belangrijker nog, u weet niet meer wat u moet doen. Neem voor hulp bij het repareren van uw beschadigde printer contact met ons op via ons Xerox Printer technische ondersteuning.

Veel gebruikers van Xerox-printers hebben ons om hulp gevraagd om hun apparaat te laten repareren wanneer het niet meer werkt. Omdat het zo vaak voorkomt bij Xerox-gebruikers, heeft ons Xerox Printer belgie contacteren een gemakkelijke oplossing bedacht die u thuis kunt uitproberen, zonder dat u elke keer contact op hoeft te nemen met de klantenservice.

FIXING XEROX PRINTER WERKT NIET FOUT
Hier zijn enkele trucs die u kunt proberen, anders is onze Xerox-klantenservice 24/7 beschikbaar:
1. Controleer of u de afdruktaak naar de juiste printer stuurt. Om uw hoofdprinter als standaardprinter te maken,
een. Klik op navigeren naar printers en faxapparaten in Windows.
b. Klik met de rechtermuisknop op het printerpictogram.
c. Selecteer Instellen als standaardprinter.
2. Controleer of er voldoende en de juiste kwaliteit papier in de lade zit.
een. Zorg ervoor dat de printer is ingeschakeld terwijl u dit doet.
b. USB- en op het netwerk aangesloten computers vereisen dat de printerstuurprogramma's op uw standaardcomputer zijn geïnstalleerd.
3. Start uw softwareapplicatie opnieuw op.
4. Start uw computersysteem opnieuw op.
5. Schakel uw printer een paar minuten uit voordat u hem weer inschakelt. 

HULP KRIJGEN VAN ONZE KLANTENZORG
Als geen van de oplossingen werkt, neem dan contact op met ons Xerox Printer helpdesk telefoon via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. Omdat we 24 uur per dag werken, beloven we u snel een oplossing te bieden.
U hoeft ons alleen maar te bellen.
SOURCE