WAT IS FOUTCODE 116-324 VAN DE XEROX-PRINTER EN HOE KAN IK HET OPLOSSEN?

Xerox is een van de meest gereputeerde bedrijven in de printwereld. De apparaten zijn gemaakt van eersteklas kwaliteit die ertoe bijdraagt ​​het leven van mensen gemakkelijker te maken, aangezien ze zelden technische kopzorgen bezorgen. Als u ooit Xerox-printers heeft gebruikt, moet u weten hoe geweldig en betrouwbaar hun producten zijn. Niet alleen het bedrijf en zijn producten, de Xerox Printer helpdesk telefoon is ook erg populair vanwege hun vaardigheden, kennis, expertise en aandacht voor klanten. Dus als u ooit fouten met hun producten tegenkomt, is hun ondersteuningsteam niet zo ver weg!

Bij het gebruik van Xerox-printers komen gebruikers vaak de fout 116-324 tegen. Als u het nog niet weet, wordt deze fout veroorzaakt door een beschadigde afdruktaak op uw apparaat. Dit probleem moet onmiddellijk worden aangepakt en opgelost door onze professionals bij de technische dienst van Xerox. Als u het op zijn vroegst niet oplost, zal uw printer u in de toekomst zeker continu hoofdpijn bezorgen.

DE FOUTCODE 116-324 OPLOSSEN

  1. Schakel de Xerox-printer uit met de aan / uit-knop.
  2. Koppel hem nu los van de netwerkkabel.
  3. Schakel de printer weer in nadat u een minuut of twee hebt gewacht.
  4. Soms wordt de fout alleen door deze stappen opgelost. Maar als u niet helpt, neem dan onmiddellijk contact op met onze Xerox Printer klantenservice nummer of ga verder met de onderstaande procedure.
  5. Gebruik de Embedded Web Server (EWS) om een ​​testpagina voor uzelf af te drukken. Vanaf de EWS-startpagina,
  • Selecteer onder Snelkoppelingen Bestand indienen.
  • Selecteer een bestand dat u wilt afdrukken.
  • Druk aan het einde op Verzenden.

Als u slechts dit gedeelte van de hele procedure volgt, kunt u de fout verhelpen. Als dit echter niet lukt, gaat u verder met de onderstaande stappen. Voordat u dit doet, moet u ervoor zorgen dat de elektriciteit naar het apparaat is uitgeschakeld om de taken uit te voeren die dit niet nodig hebben, aangezien dit ernstig letsel bij de technicus kan veroorzaken.

  1. Schakel de machine uit en vervolgens weer in.
  2. Zorg ervoor dat alle connectoren en opbouwmodules correct zijn aangesloten.
  3. Laad nu de software opnieuw.
  4. Controleer de bedrading van de printer.
  5. Initialiseer de harde schijf.
  6. Installeer een nieuwe ESS PWB.

Nadat u deze procedure heeft gevolgd, kunt u nu afdrukken. Voor het geval u dat nog steeds niet bent, neem dan onmiddellijk contact op met onze Xerox Printer ondersteuningsnummer. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning.

Onze technici zullen u in de kortst mogelijke tijd de juiste begeleiding en ondersteuning bieden.